Kościół na kartce pocztowej 1904 r.
Kościół od strony południowo-zachodniej
Wnętrze kościoła na starej fotografii
Wnętrze kościoła obecnie - widok z chóru
Nowe organy

W dniach 11-13.02.2018r. odbył się wyjazd Duszpasterstwa Młodzieży "Oaza" do Gdańska, Dębek, Halu i Torunia.

W wyjeździe wzięła udział młodzież nowotomyska wraz z opiekunami: księdzem Bartkiem, siostrą Emmą, Panem Wojciechem i Panem Mateuszem.
            Dnia 11 lutego wyjechaliśmy o godzinie 5:45 z Nowego Tomyśla. Po dojechaniu na miejsce zwiedzaliśmy gdańską starówkę, zrobiliśmy pamiątkowe zdjęcie przy Fontannie Neptuna. Byliśmy w Bazylice konkatedralnej Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny, w której podziwialiśmy wystrój wnętrza, cenne zabytki malarstwa i rzeźbę gotycką. Następnie udaliśmy się z wizytą do Interaktywnego Centrum Hewelianum, w którym rozwijaliśmy swoje umiejętności intelektualne a także poszerzyliśmy swoją wiedzę o nowe informacje. Po intensywnym zwiedzaniu zostaliśmy ugoszczeni w Ośrodku charytatywno-wypoczynkowym "Gwiazda Morza" w Dębkach.
            Drugiego dnia zwiedzaliśmy półwysep helski: Jastarnie i Hel, a także byliśmy świadkami karmienia i profesjonalnego szkolenia fok w Fokarium w Helu. Dzień ten był bardzo intensywny, dużo spacerowaliśmy i podziwialiśmy piękno wydm helskich.
            We wtorek 13 lutego niestety musieliśmy się spakować i wyjeżdżać. W drodze powrotnej zwiedzaliśmy Toruń. Byliśmy w Muzeum Piernika, w którym poznaliśmy tajną recepturę piernika, a także każdy z nas mógł własnoręcznie zrobić tradycyjnego toruńskiego piernika. Wszystkim bardzo podobała się wizyta w muzeum. Jednak nie każde muzeum musi być nudne!
            Cała wycieczka i podróż powrotna bardzo szybko minęła, bo oczywiście wszystko co fajne szybko się kończy. Na tej wycieczce na pewno nie skończy się nasza wspólna podróż.